خرید کفپوش سالن ورزشی چند منظوره از تولید کننده

کفپوش سالن ورزشی چند منظوره نوعی پوشش برای کف سالن های ورزشی و باشگاه هایی می باشد که که در آنها چندین رشته ورزشی برگزار می شود.
این پوشش ها طوری طراحی شده اند که برای طیف گسترده ای از فعالیت ها و ورزش ها در سالن هایی که شلوغ بوده و ورزشکاران زیادی در آنجا مشغول به فعالیت می باشند ، مناسب بوده و در معرض فشارهای ناشی از فعالیت های ورزشی و دستگاه های مختلف آسیبی نمی بینند.

خرید کفپوش سالن ورزشی چند منظوره از تولید کننده بخرید

پایافلور ، تولید کننده برتر انواع کفپوش ورزشی در ایران بوده که ضمن ارائه محصول باکیفیت با بهترین قیمت ، نصب کفپوش را نیز در سراسر کشور انجام می دهد .
جهت اطلاع از قیمت روز و انواع محصولات با پایا فلور تماس بگیرید.

✵ تولیدکننده کفپوش فوم دار ورزشی
✵ تولیدکننده کفپوش فوم دار مهد کودکی
✵ تولید کفپوش فوم دار مخصوص فضای باز
✵ نصب و اجرای کفپوش در سراسر کشور
payacall min

انواع کفپوش سالن ورزشی چند منظوره

کفپوش سالن ورزشی چند منظوره یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای فضاهای ورزشی است. این نوع کفپوش با استفاده از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته می‌شود و ارائه دهنده یک سطح مناسب، راحت و ایمن برای انجام تمرینات و ورزش می‌باشد. با داشتن کفپوش سالن ورزشی چند منظوره، می‌توانید از فضای ورزشی خود بهره بیشتری ببرید و تمریناتتان را با سهولت و راحتی انجام دهید.

این نوع کفپوش ها دارای انواع مختلفی بوده که بر حسب محیطی که برای فعالیت ورزشکاران در نظر گرفته می شود ، مانند محیط های سر پوشیده یا سر باز از مواد مختلفی بسته به نوع رشته های ورزشی انجام شده در محل تولید می شوند و شامل کفپوش پی وی سی ، پلی یورتان ، گرانولی و غیره می باشند .

خرید کفپوش سالن ورزشی چند منظوره
خرید کفپوش سالن ورزشی چند منظوره

مزایای استفاده از کفپوش چند منظوره

– این نوع کفپوش ها قدرت ضربه گیری بالایی داشته و از آسیب به ورزشکاران جلوگیری می کند.
– در پشت این نوع کفپوش ها امباس وجود داشته که باعث می شود کفپوش کاملاً به زمین بچسبد و در حین فعالیت ورزشکاران ، تکان نخورد .
– دوام و ماندگاری این نوع کفپوش ها زیاد بوده و در انواع رنگ بندی ها به فروش می رسند .
– کفپوش های چند منظوره سالن ورزشی می‌ توانند در برابر آتش گرفتن مقاومت بالایی داشته باشند که این ویژگی باعث می شود آسیب رسیدن به ورزشکاران به حداقل برسد.
– این نوع کفپوش ها به دلیل برخورداری از خاصیت انعطاف پذیری و قدرت بالا در برابر فشار عملکرد ورزشکاران را افزایش می ‌دهند.
– کفپوش های چند منظوره دلیل استفاده از فناوری های جدید در ساخت ، استرس ، خستگی و آسیب به بدن ورزشکاران را کاهش داده و با جذب شوک منجر به بالا رفتن ایمنی ورزشکاران می شود.
– این نوع کفپوش ها ضد آب بوده و در برابر لکه شدن ، ساییدگی و استفاده از مواد شیمیایی مقاوم می باشند.

نکات مهم در انتخاب کفپوش سالن ورزشی چند منظوره

1. مقاومت در برابر سایش: هنگام خرید کفپوش سالن ورزشی چند منظوره، به مقاومت آن در برابر سایش و فشار توجه کنید. از موادی با کیفیت بالا و مقاوم استفاده کنید تا کفپوش در برابر استفاده‌های مکرر و فشارهای ورزشی به خوبی عمل کند.
2. قابلیت تنظیم و تطبیق: انتخاب کفپوش سالن ورزشی چند منظوره با قابلیت تنظیم و تطبیق برای نصب در سایزها و ابعاد مختلف فضای ورزشی، به شما امکان می‌دهد تا آن را به طور دقیق با نیازهای خود هماهنگ کنید.

خرید کفپوش سالن ورزشی چند منظوره
خرید کفپوش سالن ورزشی چند منظوره

نحوه نصب کفپوش های ورزشی چند منظوره

1. کف سازی

ابتدا باید کف زمین را کاملا صاف و هموار کنید . به عنوان مثال در صورتی که سنگ یا سرامیک کف زمین در جاهایی دچار شکستگی شده است آنها را با استفاده از سیمان سفید و آب بتونه کرده و سطح را کاملاً صاف کنید.
– پس از صاف و هموار کردن کف زمین لازم است هر گونه گرد و خاک چربی و..‌ از روی زمین پاک نموده تا کفپوش بتواند به خوبی به زمین بچسبد.
– اگر کف زمین خیس مرطوب یا نمناک است ، باید تا خشک شدن کامل ناحیه صبر نموده و سپس اقدام به نصب کفپوش کنید .

۲. چسب زدن

برای چسب کاری لازم است توسط یک قلم موی مناسب چسب را با حرکات دورانی به پشت کفپوش و همچنین کف زمین بمالید و بگذارید خشک شوند .

۳. علامت گذاری

از مرکز کفپوش باید علامت هایی بر طبق استاندارد جهانی بر روی زمین بگذارید تا نصب دقیق انجام شود.

۴. نصب کفپوش

پس از آن که چسب بر روی کف پوش و کف زمین خشک شد باید رول کفپوش ها رابر حسب نشانه گذاری هایی که انجام داده‌اید، باز کنید .
نکته‌ای که در هنگام باز کردن رول های دوم به بعد باید رعایت کنید این است که لبه رول جدید باید بر روی لبه رول قدیمی کاملاً فشرده شود.
زیرا با گذشت زمان در صورتی که به علت فرار بودن حلال ها و روان ساز ها در کف پوش ها آنها با کاهش حجم روبرو شده و بین آن‌ها فاصله ایجاد ‌شود ، فشار دادن لبه ها به یکدیگر از ایجاد فاصله با گذشت زمان جلوگیری می کند .

۵ . دوخت حرارتی

پس از بازکردن رول کفپوش ها و قرار دادن و چسباندن آنها در کنار یکدیگر وجود فاصله و شیار امری طبیعی است . اما اگر رطوبت به آنها نفوذ کند قسمت های کناری کفپوش با گذشت زمان بلند می‌شوند . این شکاف ها با گذشت زمان بیشتر شده و ممکن است باعث آسیب به ورزشکاران شوند.
اما توسط دوخت حرارتی رول ها به یکدیگر ، این اتفاقات ایجاد نخواهد شد .
برای این کار شیار کشی بین دو قطعه کفپوش ایجاد شده و دوخت حرارتی بین این شیارها انجام می‌گیرد تا برجستگی و برآمدگی ها از بین بروند .
برای انجام دوخت حرارتی مفتول مخصوص آنها که همرنگ کفپوش می باشد در بین شیارهای ایجاد شده در کفپوش ذوب می‌شود.

۶. یکسان سازی سطوح

پس از انجام تمامی کارهای ذکر شده باید توسط تیغ یا کاتر مخصوص کار ، اضافات و برآمدگی های کار که ناشی از ذوب مفتول است را به صورت مورب برش داده و سطوح را با هم برابر و یکسان نمود.
این کار علاوه بر زیبایی کار باعث می شود به ورزشکاران نیز در حین فعالیت آسیبی وارد نشود.

۷. خط کشی روی کفپوش

در مرحله آخر باید خط کشی انجام گیرد . این کار طبق قوانین جهانی و بین المللی و اندازه های قراردادی صورت گرفته و به این صورت است که بر روی کفپوش های رنگی باید به اندازه ۵ سانتی متر خط کشی شود و پس از اندازه گیری های محلی که اجزای خطوط قرار دارند ، آن نواحی با نوار چسب به صورت دو خط موازی به فاصله ۵ سانتیمتر مرزبندی می شوند .
سپس روی کفپوش با رنگ های مخصوص که در کفپوش نفوذ می کند ، خط کشی می شوند.
توصیه می‌شود در صورتی که در انجام نصب این نوع کفپوش ها مهارت و تجربه کافی ندارید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

خرید کفپوش سالن ورزشی چند منظوره

جهت مشاوره ، اخد قیمت و سفارش انواع کفپوش ورزشی ، با پایا فلور تماس بگیرید.

کفپوش ورزشی را از تولیدکننده بخرید

تولید ، فروش و نصب کفپوش ورزشی در سراسر کشور  با بهترین کیفیت و قیمت . جهت مشاوره و اخذ قیمت ، با ما تماس بگیرید.
✵ پایافلور : تولیدکننده کفپوش فوم دار ورزشی  –  کفپوش ورزشی فضای باز  و کفپوش مهدکودک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *